Post by singsounlighsetzto on Feb 18, 2022 8:29:09 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Party : Food Fever ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Party : Food Fever IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Party : Food Fever 2022 version ▞▞▞
Dette spil er sjovt og udfordrende. Forskellig fra de andre spil i denne kategori, da hvert niveau er anderledes og udfordrer dig mere og mere hver gang. God kamp!
virkelig flot spil..det er nemt at tjene diamanter og penge...jeg kan opgradere mine apparater og ingredienser, fordi mine penge, som jeg tjente på tidligere niveau, ikke nulstilles...jeg nyder virkelig at spille det, når jeg ikke har travlt...
Bør være i stand til at bruge mønter til at købe booster
Godt lide det meget
Meget vanedannende men sjovt
Cooking Party : Food Fever Arkadne igre tcp
Godt spil. Ligesom hvordan niveauerne skrider frem og giver dig mange opgaver at håndtere på én gang, i modsætning til andre madlavningsspil. Bliver ved med at ændre sig inden for hvert niveau og bliver sværere. Kan klart anbefales til voksne at lege.
opgraderingen er kraftig. point og ædelstens indsamlingshastighed er god. ellers er det en tid, der går spil. og demonstrere er ikke klart. Det vil tage tid at forstå spilprocessen.
Har indtil videre nydt dette meget. Ikke som andre madlavningsspil, niveauerne er afbalancerede, og du behøver ikke diamanter for at opgradere, hvis du har nok mønter. Nogle restauranter er sværere, men gangbare, og nogle kan du slappe af. Meget behageligt at fordrive tiden.
Jeg har lige installeret spillet, og det blev ved med at stoppe, så jeg afinstallerede det
Cooking Party : Food Fever Trò chơi điện tử zqd
#Fænomenal#VocalForLocal🇮🇳🇮🇳🇮🇳 Annoncer er få, der ikke er chikanerende. Elskede dette spil, du skal være ret hurtig, men meget flot. Kan du lave enhjørningsspil såvel som slimspil og det hele. Og også noget barbie-dressup og makeup 💄👗 spil please please spil jeg foreslog 😊.svar også😋😋😋😋
Dejligt 😃
😏 Helt fantastisk
Hvordan man laver mad
Dette spil er meget sjovt fantastisk......jeg elsker dette spil, og nogle gange er det svært at spille, men det er dejligt, disse fester er fantastiske, jeg elsker madlavningsspil, og jeg synes, det er det bedste madlavningsspil, jeg nogensinde har spillet fra min favorit spil.
Dit spil er meget rart og fantastisk, det er virkelig rart, men jeg kan ikke forstå, når jeg opgraderer noget mad som tomatte, så det er ikke nogen ændringer i spillet, hvorfor
Meget søde spil at spille og også med de yndige karakterer.
dette er det perfekte spil, jeg prøvede 8 forskellige og fandt ud af, at jeg elsker denne og dens vanedannende, nu har jeg afsluttet alle niveauer, håber du tilføjer mere,
For mange reklamer, som alle spil har😏
Dette spil er kun indlæst fra morgen til nu
Dette spil er fantastisk, og jeg nyder dette spil 🌝🌝🌝🌝
Dejligt, generelt godt spil!!!!
🤮
Cooking Party : Food Fever Аркади gcsw
Elsker Spillet det er sjovt kærlighed Jeg kan fortsætte med at spille så længe jeg vil! Yessssss
Måske tilfreds
Smukt spil. Fair play, niveauer bliver ikke umulige og tvinger mig til at bruge penge. Generøse bonusser også, elsker det.
Er ikke et godt spil, fordi hvis du er færdig med de første 30, kan du ikke gå ind, medmindre du betaler et beløb, før du kan gå, jeg har lige slettet det, fordi jeg ikke kan betale sådanne penge for bare et spil
Den fejler og lukker ud midt i spillet
สแมชเชอร์.io - เกม io แสนสนุก อาร์เคด lddt
Udfordrer spillet, og jeg elsker det....🤗🤗🤗
Pj-festen fungerede ikke, hvis jeg vil røre, gå til startskærmen, det er det øjeblik, jeg hader dette spil, men meget underholdende spilopgradering, så meget dyre, at det er et problem, kun Atharvace-spillet var meget perfekt👍
Dumt, jeg kan ikke engang servere retterne, det sidder bare fast og gør ikke noget. Totalt spild af tid bør ikke få én stjerne
Nå, jeg prøvede kun at downloade den næste butik, og den styrtede ned Fantastisk app til at få min telefon til at hænge ...
Hay jadhav spillet er perfekt stop med at stønne det fryser på grund af din telefon ikke på grund af dette fantastiske spil👍
Fantastiske
Det er hårdt, men godt spil
Jeg nød dette spil, og jeg elsker det. I starten var det svært, især ved Mocktail Party, men det lykkedes mig at afslutte alle niveauer og alle restauranterne. Lav venligst flere restauranter til den næste opdatering
Der bør gives mere kraft til at spille spillet meget afslappet
Dette spil er så fantastisk, alt hvad vi kan bruge i dette spil, hver mad er åben fra tid til anden eller meget interessant
meget hurtigt servicespil, men jeg kan lide dette spil hver dag 💕💕💕💕💞💞💞💞💕💕❤️❤️❤️❤️💕💞💞🎂🎂🎂🥂🥂🥂
Svært at nå tiden... Tiden er lidt hurtig, jeg kan ikke klare den...
Jeg kan ikke lide det 🤮🤮🤮
Dette spil er fantastisk, men jeg kan ikke give fuld stjerner, fordi det på flere niveauer, især på drinkparty-sessioner, ikke giver mening for mig. Virkelig svært at nå fuld stjerner. Ret det venligst
Dette er utvivlsomt det bedste madlavningsspil, der er tilgængeligt på Google play, jeg har spillet som alle madlavningsspil, som jeg mistede interessen efter nogen tid på grund af hårdt niveau eller spillet tvinger dig til at købe mønter og diamanter, men dette spil er, hvad du vil have, nemme mønter at tjene , forskellige køkkener med nemme boostere.. hver dag spin-hjul, et must at prøve.. Du vil ikke fortryde
Meget sjovt og tempofyldt. Grafikken er idealisk og meget detaljeret. Har ikke behøvet at bruge rigtige penge, bare se annoncer. Vil anbefale til alle!
Hvorfor bedømme os dukker altid op jeg er midt i madlavningen!!!