Post by singsounlighsetzto on Feb 18, 2022 8:38:16 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låsa upp kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Kitchen story: Food Fever – Cooking Games 2022 version ▞▞▞
spelet var bra... bt det var så förvirrande... och när man spelar det irriterar det på många håll
Det här spelet är trevligt men det stannar på en nivå
Jag älskar spelet sååååå mycket men de antar att vi får många förnödenheter om det är klart, men spelet är väldigt intressant
Det här spelet är fantastiskt. Jag gillar det här spelet. I det här spelet gör vi olika mat som 🥗 Sallad, pommes frites etc. Jag gillar att spela matlagningsspel. Det här spelet var fantastiskt. I spelet tävlar vår kock från olika kockar, jag gillar det här spelet.
Jag bara älskar det. Väldigt utmanande ibland och vi behöver inte spendera något så det är verkligen riktigt coolt. Jag måste bara betygsätta ut till 5 och om det någonsin finns en sexstjärna skulle jag fortfarande gå för en 7 stjärnor om det fanns några💝💝💝💝💝💝💝
Grymt........, riktigt trevligt spel..... Klarade alla nivåer och besegrade alla konkurrenter... Letar efter ett annat trevligt spel från appon innovative...... Hatsoff till dem..... ..
Ibland slutför jag uppgiften och det står att jag inte gjorde det. Jag var tvungen att göra samma uppgift över 10 gånger! Tills det stod att jag gjorde det😣😡😤
Det här spelet var bra men det måste använda token för att spela. Vi får vänta tills vi får poletten...Och det var fyra timmar...!!!!.....VARFÖR......VARFÖRÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!! !
Att tjäna mynt är för känsligt...det borde utvecklat myntintjäningsprocessen
Det här är mitt favoritspel eftersom det finns så många nivåer. Jag älskar det här spelet så mycket
Kitchen story är ett roligt och väldigt spännande spel för mig! Jag älskar det! Men snälla, jag skulle vilja fråga om varför du måste ladda ner ytterligare filer efter att ha besegrat den lila turtleneck-damen i staden Pasto. Även efter att jag försökte ladda ner de ytterligare filerna från den nya platsen gick det inte, det sa bara "Vänta" och efter det laddas det inte ner längre.
Det här spelet är det bästa jag har letat efter ett matlagningsspel där du kan göra vad jag gillar och det är precis vad jag behöver! Det är så utmanande att jag aldrig har tråkigt att jag rekommenderar kichen story
Det är ett fantastiskt spel men funktionen där vi måste betala riktiga pengar är problemet
Detta är verkligen inte ett bra spel du kan servera och fortfarande kocken gör vad hon vill och du förlorar dumt.
Jag förlorade alla mina ädelstenar och pengar och jag kan inte gå in i flerspelarläget. Det är irriterande
När jag vill spela det här spelet säger det tyvärr att kithen story har slutat, vänligen fixa
Kitchen story: Food Fever – Cooking Games Casual mdvk
Spelet är intressant....Men ändå behöver kunderna ha tålamod. 😉
Du tjänar små mynt efter att ha spelat på olika nivåer medan du behöver mycket för att uppgradera apparater (är ingen mening) och varför måste jag vänta i hela 4 timmar för att fylla på mina goody bags (FYI killar: goody bags behövs för att spela en nivå) och efter att ha väntat i 4 timmar får du bara 50 påsar ... som om du skojar med mig n du behöver också en massa diamanter för att öka vinsten på maten.
Väldigt tråkigt och hårt spel. För att klara en nivå måste du spela minst 10 gånger för att komma till nästa nivå!!!
Älskar det, men tiden för att få liv bör inte vara för lång minst 1 minuts tid, ok
Jag älskar verkligen det här spelet. Och det är en sak jag hatar med det här spelet är att du kommer att vänta i några timmar innan du kommer att kunna spela igen, men bortsett från att jag älskar spelet mycket.😍
Spelet är riktigt bra och grafiken är trevlig, önskar bara att leveranserna inte tar slut så fort
Jag har 3x nu köpt diamant för att öka hastigheten på apparater, gick inte snabbare och det tar en evighet att uppgradera apparater eftersom du inte ger en bra mängd mynt jag var tvungen att spela @ minst 15 spel och 4 annonser innan jag kunde köpa vad som helst. Verkar lite överflödigt, eller hur? Jag tar upp det till en 4⭐ om du fixar det här kanske en 5 på vägen..
det är bra men ibland har det gått sönder och mycket långsam service av förnödenheter. alla saker är bra men om vi tar bort spelet av misstag kommer det att börja där vi lämnade. Så tack ska du ha
Jag har inget emot annonser som gör att jag inte vill spela spelet, men det finns för många annonser när de är efter varje utmaning. alldeles för många annonser.
Älskar spelet så mycket men jag kommer snart att radera det eftersom det verkar som om Chokoville Challenge 34 inte är möjlig. I nästan 3 veckor nu, Oavsett hastighet och precision, slutar jag med 1660 popularitet.. 1700 popularitet ser orealistiskt ut
Älskar det här spelet än så länge. Du behöver så mycket pengar och rubiner för att kunna uppgradera.
Älskar det, jag har klarat alla nivåerna. Spelbara utan att behöva spendera riktiga pengar, annonser är inte påträngande. Vissa nivåer tar några försök att klara, alla riktigt kul!
Kitchen story: Food Fever – Cooking Games Jocuri obișnuite gdzm
Crazy Cooking - Star Chef Boshqalar ppbb
Jag har spelat det här spelet mer än 2 gånger men områdena var begränsade. Nu finns det extra områden, jag gillar det. Bara en enkel begäran om många ny utrustning läggs till kommer det att vara bra. Och vi kan tjäna pengar och vi borde köpa utrustningen. Snälla gör många spel som detta. Tack för det här spelet
Jag var inte säker på att jag skulle gilla det här spelet. ...JAG ÄLSKAR DET!! Det ger dig tid att träna innan speltiden börjar. Jag belönades med 100 ädelstenar och 600 mynt bara för att jag spelade. Jag hade ingen aning om att detta skulle hända. Jag tog beslutet att ladda ner baserat på det faktum att jag i princip har spelat alla spel som jag varit intresserad av och det här var ett av de få som jag inte hade testat ännu. Grafiken är riktigt bra. Du får en bra mängd mynt. din tid är inte överdriven. Jag föreslår att du provar det.
Varför spelas inte detta spel efter att ha uppdaterat det.
Jag gillar spelet men jag gjorde ett köp. Den 26 augusti 2020 för extra tillbehör +100. Jag fick inte varorna som jag betalade för. Jag vill ha en återbetalning av mina 2,13 som jag debiterades. På grund av att jag nästan avslutar spelet nu utan. De extra förnödenheter som jag inte fick. Det betalades för via mitt Google-konto. Nu när jag avslutade spelet. Jag gillade det verkligen, önskade att det varade längre. Det är ett av de bästa matlagningsspelen. Att jag har spelat och jag spelar många av dem.
UPPDATERING: Jag skickade ett e-postmeddelande till skaparna av den här appen. Jag hörde aldrig något från dem. KÖP INTE NÅGOT I DETTA SPEL! DU KOMMER INTE FÅ DET. Jag har precis köpt en affär där jag skulle få 400 diamanter för €1,09. men jag fick inte diamanterna medan jag har betalat. Skulle älska att få diamanterna för jag betalade för dem!
För många annonser kan man inte komma in i spelet utan att en annons dyker upp.
Det är verkligen ett väldigt trevligt spel eftersom det här är det enda spelet som jag har spelat det många gånger. När jag installerar spelet, efter några dagar lämnade jag det bara och avinstallerade det men detta händer inte med den här appen
Det är det bästa matlagningsspelet jag någonsin spelat 😍 Så många platser, så många utmaningar och många roliga samtal. Så bara älska det här matlagningsspelet. Du måste bara ladda ner den.
älskar spelet men väntan på att maten ska uppdateras är alldeles för lång
Ladda inte ner data är slöseri med befolkningen anledningen till att spelet pausas i 14:e nivå 2 del 3 nivå de säger väl att en maträtt är målet 4 personer är målet för maträtten 6 personer är där men 2 personer kom men 2 personer kom inte om samma anledning om du möter du vara arg kommer du att radera spelet .... Ice please del 19 är befolkningens anledning
kakformen ska vara ledig och det ska finnas mer förvaring och varmare
Jag kan inte förstå nivån på lena 27 nivå Jag har serverat 4 chokladchips men klarar inte nivå 27 .av lena Koi till batado nivå på lena 27 nivå kise cross kare samjh ny ara wo game ka nivå mai ne jitne kunder aye utne hi serve krliye men 4 chokochips serveras batara udhar men 3 kunder hej aye chokochips k kise servera kru kund hej ny aya till 4:e wala ...
ett så långsamt tråkigt spel .. totalt slöseri med tid
När kommer fler nivåer?
Histoire de Cuisine Grand public loj
det är verkligen ett väldigt trevligt spel, det ökar vår hastighet i arbetet och lär oss hur man gör saker
Det här är faktiskt första gången jag betygsätter någon app, men jag var bara tvungen och jag betygsatte det här spelet 5 stjärnor eftersom jag så så älskar det här spelet kunde inte sluta spela när jag väl började öppna nya butiker var det spännande och när jag uppgraderade mina apparater var det fantastiskt om du letar efter ett spel för att fördriva det här är det bästa hittills
Det är inte uppgraderat bra
restaurang 2 är redan inte framkomlig. nonsensmål. avinstallerad.
Det är en väldigt bra app, men vi måste alltid skaffa förnödenheter för oss själva .... Förnödenheterna ska vara gratis
Jag gillar verkligen det här spelet eftersom du inte får mycket att hantera. men jag har bara en sak för uppgraderingar, vi måste använda mycket pengar och diamanter och när vi är klara har vi inga pengar kvar. men jag gillar fortfarande det här game.sorry jag älskar det här spelet
Bara en annan pärla prisbelönt/kostat matlagningsspel. Samma gamla trötta design som försöker sälja ädelstenar för lektid... bla, bla, bla. Det enda som var nytt var den offensiva dialogkommentaren från den manlige kocken som sa till spelarkaraktären att "gå och äta och bli tjock". Den sophomoriska dialogen, samtidigt som den levererade en dos sexism och kroppsskamning, kunde inte rädda denna överflödiga, fantasilösa, skit.
Det här spelet är fantastiskt! Det är väldigt beroendeframkallande men du måste vänta länge för att få tillgångar (förnödenheter behövs för att spela). De skulle kunna implementera en strategi som gör att du kan tjäna förnödenheter varje gång du vinner. Du behöver också hela tiden uppdatera saker, det skulle vara bättre om det fanns fler sätt att få pengar. Du tjänar bara pengar genom att använda dina förnödenheter och alla pengar används för att uppgradera utrustning. Att köpa karaktärer bör implementeras med spelpoletter istället för riktiga pengar, bra spel. Behöver reparationer.